En dag med diana <3<3 :D

Nu har diana gått hem, eller hennes mamma kom och hämta henne så hon åkte bil :D<3<3. Idag kom hon hem till mej ungefär klockan 10 på morgonen, sen efter typ en timme fixade jag mej och åt frukost och så för jag hade fortfarande pyjamas på mig när hon kom XD. Vi gick runt lite och sen gick vi till dreviken och kollade hur mycket folk det va och det va skit lite men endå ganska många. Efter typ en timme jag vi hem till mig igen och hämtade nån grej för vi skulle hämta "post" till mej på hemköp, det va mina 2 andra twilight böcker :). Sen gick vi tillbaka hem till mig och bytte om, och sen gick vi till dreviken och badade i typ en timma. När vi kom hem tillbaka till mej XD åt vi middag sen gick vi till lekplatsen och tog lite bilder :D<3<3. Nu har diana gått hem somsagt och nu sitter jag och kollar på teve och läser lite bloggar :P :D, vises :) hejdå puss :-* <3<3

Jag på lekplatsen :D
Jag ;)
Jag igen :)
Haha jag =)
Diana<3<3 :D
Jag återigen ;P
J :D
 J igen XD
 XD
 xD

Nu börjar mitt sommarlov bli roligt xD :D

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0