Doktorn :(

Hellusan bloggen<3
Idag vaknade jag typ klockan 11, eller nåt sånt. Jag fick åka hem från diana igår för jag mådde inte så bra. Och idag ringde mamma till farsta närsjukvård och så åkte vi dit för jag hade ont i halsen och 39:5 graders feber :(. Vi skulle ta nåt sånt här test och se om jag typ hade någon bakterie eller vad det heter, i halsen men som tur va så hade jag inte det. När jag kom hem igen åt jag 3 eller 4 pigelin och låg i sängen och kollade på teve. Sen åkte mamma och pappa till ikea och skulle kolla på någonting *vet inte vad det va*, och när dom kom hem hade dom köpt donken till mig :). Aja nu sitter jag i mitt rum, har lite ont i halsen och ska inte skriva nåt mer nu. Hejdå. Puss och kram // Jennifer :D



Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0