01:18

Helluusan bloggen<3
Ni kanske undrar varför jag sitter uppe och bloggar mitt i natten, jo för att jag precis har fixat klart min blogg, har letat och letat hur man ändrar färg där det står komentarer, och just nu hittade jag det *e överlycklig* :D, blev det bra? skriv gärna i komentarer vad ni tycker om min blogg, vill gärna veta vad andra tycker :). Aja ska nog snart gå och sova, men inte ännu, e me kusin vitamin jonatan :D. Puss & Kram // Jennifer <3


Hittade ett jätte fint öga (älskar hennes ögon fransar) :D


Komentera här sötnos♥
Postat av: Theresé

Bloggen blev as bra. Tacka mig för det var jag som sa att du hade för lite färg på din blogg och sa att den såg tråkig ut. PUSSPUSS din systeryster ;)

2009-07-12 @ 02:49:08
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0