Torsdag, julpyssel

Hejsan :)<3
Idag började vi halv 9 istället för tio över åtta, för vi skulle julpyssla i Hästhagsskolan -.-. Det var skit tråkigt, och när vi kom tillbaka till våran skola, ungefär halv 12, så åt vi lunch. Det blev pannkakor och det var faktiskt gott. Sen hade vi idrott, men våran idrottslärare åkte typ skridskor med 4orna eller 5orna så vi hade vikarie, och det var våran biträdande rektor. Vi körde spökboll, det är as roligt :). Efter idrotten så hade vi sista lektionen och det var typ NO tror jag och efter det, ungefär halv 3 så slutade vi. Sedan gick jag hem och åt mellis, sen gick jag upp till mitt rum, kollade på teve och satte mig vid datan :). Nu kollar jag på MADE och skriver i bloggen.
Mer har jag inte gjort idag :).


Några bilder från Egypten 08 :)

Pusshej // Jennifer :)<3


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0