Tisdag, museum

Helluu:)<3 Idag möttes vi vid t-banan 09.00. Våran lärare kom en kvart försent och då sa han att vi inte skulle åka till skansen för att det snöade för mycket. Men han sa att vi skulle åka till Natur historiska riks museét, så då åkte vi dit. När vi hade vart där i några timmar så åt vi lunch och sedan, typ halv 1 så skulle vi åka till NK och kolla på julpyntet i skyltfönstret, skit tråkigt -.-. Vi slutade två timmar innan vi brukar sluta på Tisdagar:). När jag kom hem satte jag på teven och datan. Nu kollar jag på The hills och sitter vid datan. Det här var allt för idag:). Puss och kram // Jennifer:)<3 Bilder kommer någon annan gång:-D<3

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0