Tisdag, låång skoldag -.-

Hejsan :)<3
Idag hade vi sovmorgon så vi började 09.10. Våran första lektion var engelska, och sen hade vi musik. Asså  det är så tråkigt så att det finns inte xD. Till lunch fick vi wook, det var jätte gott, men vi hade bara en halv timmes rast och efter rasten så hade vi SO-religion -.-. Sedan hade vi en timmes matte och jag jobbade i matteboken. Sista lektionen hade vi profil/elevensval och jag har ju matte där och den lektionen håller på i 1 och en halv timma, så jag har 2 och en halv timmes matte på raken på Tisdagar -.-. Vi slutade 10 minuter tidigare idag och det var as mörkt ute. När jag och Johanna var vid en äng så såg vi 2 jätte läskiga fyllisar. Dom pratade skit högt och var jätte läskiga, så jag följde med Johanna till centrum och vi gick runt dära en liten stund, tills pappa kom och hämtade mig och Johanna åkte hem till sig. Nu har jag precis ätit middag, det blev pannkakor idag också, men det var bara för att jag ville ha det och för att det fanns kvar ifrån igår. Sitter och kollar på BROOKE KNOWS BEST just nu, det är as bra :D. Det här var min dag idag och jag kanske skriver mer ikväll, eller också kanske inte. Puss och Kram // Jempa :)<3


Älskar verkligen dom här klänningarna.
Skulle vilja ha såna :D

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0