Onsdag

Hejsan hejsan<3
Förlåt för att jag inte har skrivit något idag, men interneten har hackat :(.
Aja, idag har jag varit i skolan. Vi började 08:40 med idrott, och då körde vi krysskung. Det är roligt xD. Andra lektionen hade vi svenska, det var as tråkigt, haha. Till lunch fick vi fisk med potatismos, asså det var helt okej, för nu gör dom hemmagjord potatismos och förut så hade dom bara pulvermos och det är skit äckligt -.-. Vi hade typ en halv timmes rast och nästa lektion var matte. Då jobbade vi i matteboken hela tiden och tillslut blir det långtråkigt haha :D. Näst sista lektionen var B-språk, då hade vi läxförhör, och det gick faktisk bättre än jag trodde med tanke på att jag inte hade övat något x). Sista lektionen hade vi Mentors-tid, då hade vi klassråd och sedan fick vi kolla på youtube. Vi slutade halv 3 och då gick jag hem direkt och åt mellis, för jag var jätte hungrig. Har precis ätit middag och det blev donken, skit gott :). Just nu sitter och kollar på teve, Stockholm Arlanda på 3:an och bloggar lite. Ska kanske måla naglarna snart, men jag måste fråga syrran om hon kan hjälpa mig, för jag vill ha Fransk Manikyr, och jag suger på att göra det själv :). Det här var allt för idag. Pusshej // Jennifer :)<3


Tycker du att det här ser gott ut? :)
Det tycker inte jag i alla fall xD


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0