Onsdag, rolig dag :D

Hejsan :)
Idag började vi 08.40 med idrott. Efter idrotten så hade vi Svenska och då läste vi och sedan skulle vi göra den dära uppgiften om julen och vintern, som jag skrev om i ett annat inlägg. Sedan hade vi lunch och det blev typ "julbord" men jag åt bara potatis, prinskorv och köttbullar :). Efter lunch rasten så hade vi matte och sen så hade vi B-språk, det var ganska kul idag, roligare än vanligt och lektionen gick snabbare än vanligt också. Sista lektionen var Mentors tid och då hade vi klassråd och i slutet så fick vi se någon film om mobbning. Vi slutade 14.30 och då gick jag hem och åt mellis. Sen kollade jag på teve en liten stund och satte mig vid datan sen :). När pappa kom hem så hade han köpt hem skräpmat, alltså donken, men det var gott haha xD. Just nu kollar jag på teve och skriver ner ett recept på knäck :).

Juste jag glömde skriva att det hände en jätte rolig och pinsam sak idag på lunch rasten :D.

Glacier, Adna, Johanna och jag satt i korridoren (inget liv) xD.

Johanna: Shit vad många sms jag har i mobilen.

Adna: Är det från din kille, Anton eller?

Glacier: Haha kanske Anton i 6a1.

Och direkt när Glacier säger det så kommer Anton ifrån 6a1, och ba, öhh...vadå xD.
Han typ fattade ingenting xD.
Men det var nog pinsammast för Adna och Glacier för nu kanske han tror att Glacier är kär i honom, haha, fett synd xD.


Black Eyed Peas - Meet Me Halfway


Älskar den här låten, den är skit bra :D

Puss / Jennifer :)<3

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0