Måndag i skolan

Hejsan, förlåt att jag inte skrev igår, men jag orkade helt enkelt inte. Var jätte trött och gick och la mig tjugo i 9, as tidigt :).

Idag började vi klockan 08.00 så jag var tvungen att gå upp 06.10 så att jag skulle hinna duscha. Första lektionen var B-språk, och sedan hade vi NO. Det är skit tråkigt men men. Så är det :). Till lunch fick vi potatisgratäng med kalkon. Det var jätte gott :D. Vi hade typ en timmes lunchrast och efter den så hade vi 1X2, och jag fick alla rätt på dom dära frågorna. Jippi xD. Sedan hade vi Svenska och då skulle vi typ göra någonting om julen och vintern.Men det kommer typ ta några lektioner att bli klar med. Sista lektionen för dagen var bild och då skulle vi egentligen ta med en bild som vi skulle förstora, men jag glömde det och jag var inte ensam xD. Men som tur var så hade våran lärare tagit med sig några bilder som vi kunde få. Vi slutade 14.10 och då gick jag hem och satte på teven xD. Somvanligt. Nu sitter jag här i mitt rum och bloggar och kollar på teve :).
Skriver kanske mer senare, men vi får se :).
Puss och kram // Uffie :)<3


En bild som Felicia i min klass ritade på tavlan idag xD.
Snygg va? :D

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0