Kul test :)

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Vi börjar tio över nio va? Vi möts 08:50 ;)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Sitter på tunnelbanan :)<3

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Hej sis :)<3

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Okej x)

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jaha okej :(<33

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Haha samma här :)<33

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Är påväg hem

8. Vad vill du mest av allt?
Jennifer :)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Har dem lunch rast med er?

10. Din romantiska replik?
Ja

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Okej <3 Vad bra <3 jag skulle typ komma hem 15.00
om jag var i min skola x)

12. Vad får du alltid höra av dina kompisar?
Haha xD

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0