31/12-2009 snart 1/1-2010

Godmorgon gott folk ;)
Vaknade för ungefär 1 och en halv timma sedan. Då gick jag och åt frukost och sen så gick jag ner till vardagsrummet och kollade på "Våra bästa år" på 3:an :). Ska snart byta vatten i min hamsters bur, och sen ska jag nog välja vad jag ska ha för kläder på mig idag. Det är ju nyår :D. Vi ska vara med grannen och det kommer typ vara 21 stycken där -.-. Hoppas att det inte blir så mycket raketer, eller i alla fall några :). Ska kolla klart på Top Model, men jag skriver mer ikväll :D.



Puss och kram hela daan :)<3


Komentera här sötnos♥
Postat av: Ewwe ;)

Jooo! De e ju jätte kul med mycket raketer!! Om ingen dör förstås:)

2009-12-31 @ 18:53:16
URL: http://sweetgirls97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0