20:51

Hello alla läsare ♥
Idag har det varit en lååång dag i skolan. Vi började med engelska, då läste vi en bok (på engelska). Alla läste en varsin likadan :). Sen hade vi musik, och vi danade en jätte konstig dans med skit dålig musik till, typ country musik (stavning?), och så spelade vi gitarr, det var faktiskt ganska kul att spela gitarr för den låten som vi spelade var inte svår alls :). Efter musiken åt vi lunch, det blev fisk, kalkon och potatissallad det var rätt gott. Vi hade geografi efter lunchen och efter geografin hade vi typ matte/geografi xD. Men det var nog mer geografi än matte :p. Sista lektionen var profil, och jag hade valt matte för jag måste öva på det ;). Vi skulle egentligen sluta 4 men vi slutade kvart i 4 istället, för våran lärare skulle på någon grej, YES haha :). Jag gick hem och kollade på teve, top model (somvanligt), jag är en stor tevenörd xD. Till middag blev det korvstroganoff med ris, men jag gillar inte det så jag käkade mat ifrån igår :). Nu sitter jag i mitt rum och håller på svettas ihjäl, det är f*n 26 grader här ;). Har precis käkat en macka, blev helt plötsligt as hungrig, vet inte varför xD. YES imorgon är det sista dagen att stå skolpolis, asså för den här veckan, även fast jag typ inte behöver göra någonting för det kommer aldrig folk ifrån mitt håll, haha tur :).

_______________________________________________________________________________________________

Någon som ska göra något kul i helgen?
Jag och Johanna ska kanske gå på bio, och se på 'Sommar med Göran', haha alla säger att den är jätte bra och rolig, hoppas att den är det. Och hoppas att vi ska gå och se den.
Om det är någon som har sett den filmen, skriv i komentarer vad du tyckte om den, skulle bli jätte glad :).

_______________________________________________________________________________________________

Shit vad tiden går sakta, det känns som att vi har gått i skolan i nästan 1 år och att det snart kommer bli sommarlovet till 7:an, längtar som f*n till 7:an :).
Aja det här var allt jag hade att skriva om idag, men jag skriver nog mer imorgon om jag hinner och om datan fortfarande är snabb.
Håll alla tummar ni har att datan är snabb imorgon :).

_______________________________________________________________________________________________

Ska nog gå och sova snart, så om jag inte skriver sen så har jag gått och lagt mig.



Puss och kram // Jempa ;)


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0