Söndag, skola imorgon

Hejsan svejsan allihopa ^^ Idag har min dag sett ut såhär...jag började dagen med att vakna runt 11 och då gick jag & åt frukost :). Efter det fixade jag iordning mig och sen gick jag ner å diskade i diskhuset för jag ville hem från landet så snabbt som möjligt haha :p. När vi kom hem packade jag upp mina saker och sen kollade jag på veckobrevet och såg att vi hade 4 läxor till nästa vecka -.-. Det är bara att göra dom ;). Just nu sitter jag vid datan men ska snart stänga av den, för jag ska nog göra några av läxorna idag. Men jag kanske skriver mer innan jag går och lägger mig, vi får se ;).



Haha en bild på mig när jag ramlade i fjällen i Mars xD

Puss o kram skumbanan <3

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0