Torsdag 27/9-09

Godagens ^^
Idag har jag varit i skolan, vi började 08.10 och slutade 14.25 :). Först hade vi svenska, då läste vi, jag hade med mig en bok "twilight" och sen efter svenskan hade vi svenska igen fast vi gjorde andra saker då. Sen hade vi No, kommer ite ihåg vad vi gjorde på No-n. Till lunch fick vi pannkakor med sylt, eller ärtsoppa, jag tog pannkakor för jag gillar inte ärtsoppa haha :). Klockan 12.00 hade vi idrott, vi körde flaggleken, den var faktiskt kul. Aja sista lektionen var So då vi pratade om vad som är meningen med livet, och olika religioner :D. Kom hem för ungefär en halv timma sedan och har precis ätit mellis, men nu kollar jag på teve och vet inte vad jag ska skriva mer.


Pussar och kramar
Jennifer ;)

Komentera här sötnos♥
Postat av: Anonym

Frågestund på bloggen checka in ;)

2009-08-27 @ 19:09:54
URL: http://jjenniih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0