09:15:22

Hejsan<3
Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men datan har hackat, så det har inte funkat att gå in på bloggen, eller andra saker. Hur som helst, idag börjar skolan, men vi ska ha skolstart klockan 5 på eftermiddagen, haha vet inte varför men det är skönare att börja på eftermiddagen än på morgonen, för då kan man sova ut, inte för att jag sov ut idag. Jag hade ställt klockan på 9:00, men istället vaknade jag klockan 8:00 och var jätte pigg, haha :). Det kommer kännas jätte konstigt att börja skolan igen, fråga mig inte varför men det är bara så ;). Nu ska jag gå ner till köket och göra frukost, sen ska jag bestämma vad jag ska ha på mig idag. Kramar på er // Jennifer ;)

Den här bilden är ju bara för söt ;)

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0