Måndag, skola

Hejsan.Idag har jag varit i skolan, jag, Hanna och Evelyn stod skolpoliser på morgonen så jag var tvungen att vakna 05.30 -.-. När jag kom hem från skolan så var Diana och Evelyn hemma hos mig också, men efter ett tag så gick Evelyn för hon skulle hem och göra någonting, vet inte vad det var :). Jag skulle följa med Diana till hennes träning, så hon gick hem och åt, men typ klockan 10 över 6 ringde jag till henne och sa att jag inte hade ätit ännu, så jag kunde inte följa med, synd :(. Aja nu sitter jag här och ska typ ta något att äta, är vrål hungrig. Sen ska jag nog kolla på teve en liten stund, sen sova. Puss puss & godnatt <3

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0