Kräftskiva

Förlåt att jag inte skrev igår :(. Men det va kräftskiva så jag hann lixom inte. Nu ska jag berätta lite kort vad jag gjorde igår.

Lördag: Gick upp ungefär 10 och åt frukost, sen sa mamma att jag var tvungen att packa för vi skulle åka till landet *suck*. När jag kom till landet var jag med mina kära kusiner Jonatan och Johanna <3. Typ klockan 7 på kvällen var det kräftskiva i pubhuset och jag gick ner och år typ 10 kräfter eller nåt, sen gick jag upp till husvagnen, satt vid datan, kollade på teve och målade naglarna. Fast naglarna blev lite konstiga. Hur som helt så gick jag tillbaka till pubhuset och såg att mina kusiner hade kommit dit också så jag satt där och pratade med dom och sen dansade jätte många så då gick jag och dansade också. Juste glömde skriva att jag köpte ett nytt nagelack, lypsyl och nagelacksbortagnings medel :). Hade bra. Kram Jennifer


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0