Dagen me Diana & Johanna ♥

Idag har jag vart med Diana & Johanna. Jag mötte dom i farsta centrum och då gick vi runt lite där. Men efter en stund blev det så varmt så vi gick och badade :). Vi badade i typ 2 timmar, sen gick vi tillbaka till centrum och käka på donken. Vi satt där en lång stund och pratade, efter ett tag gick Diana hem så då satt jag och Johanna kvar en lång stund till :p. Jaa, typ efter den långa pratstunden på donken xD så gick vi till Glitter, där jag köpte ett par örhängen (bilder kommer) och sen gick vi till Six, där jag köpte en blomring (bilder kommer på det oxå). När Johanna åkte hem ringde jag pappa så kom han och hämtade mig i centrum för jag orkade inte gå xD. Nu sitter jag här vid datan, kollar lite i bloggar och chattar med Johanna :D. De här var min dag det, pusspuss <3


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0